Skyttegaardenspejsecenter.dk får nyt liv hos Bio-Pejs.dk

Pressemeddelse • 18. maj 2020

Per 18. maj 2020 har Bio-Pejs.dk overtaget Skyttegaardenspejsecenter.dk. Det sker i linje med vores vækststrategi for 2020.

Skyttegaardenspejsecenter.dk vil fremover være en del af Bio-Pejs.dk. Overtagelsen vil betyde en øget synlighed i markedet for biopejse og ideer til hvordan biopejse kan anvendes.

Hos Bio-Pejs.dk ønsker vi at være den førende spiller på markedet når det kommer til salg pejse og tilbehør til pejse online. Vi arbejder målrettet med at udvide vores reach og denne overtagelse er et led i den strategi.

Bag Bio-Pejs.dk ligger selskabet CasaDec ApS, som primært handler med boligartikler og forbrugsvarer i pejsesegmentet.

Skyttegaardenspejsecenter.dk har tidligere forhandlet pejse fra landets førende pejseproducenter og dette er helt på linje med visionen for Bio-Pejs.dk. Derfor vil skyttegaardenspejsecenter.dk fremover være en del af Bio-Pejs.dk og herigennem inspirere til køb af kvalitetspejse online til den bedste pris.

"Bio-Pejs.dk’s overtagelse af Skyttegaardenspejsecenter.dk vil ikke medføre ændringer for vores besøgende", udtaler Joseph Favilla fra Bio-Pejs.dk, og fortsætter ”Det er vores ønske og mål, at Bio-Pejs.dk bliver den førende portal indenfor inspiration til og salg af biopejse online.”

Bio-Pejs.dk styrkes efter overtagelsen af Skyttegaardenspejsecenter.dk. Overtagelsen vil uden tvivl tilføre værdi til det online pejseunivers der allerede i dag er utroligt populært blandt danskerne.

For yderligere information om overtagelsen af Skyttegaardenspejsecenter.dk, kontakt venligst Bio-Pejs.dk eller CasaDec ApS