Indoorflame.dk får nyt liv hos Bio-Pejs.dk

Pressemeddelse • 21. april 2020

Per 21. april 2020 har Bio-Pejs.dk overtaget Indoorflame.dk. Det sker i linje med vores vækststrategi for 2020.

Indoorflame.dk vil fremover være en del af Bio-Pejs.dk. Overtagelsen er sket for at skabe mere opmærksomhed om Bio-Pejs.dk og viderebringe værdien fra Indoorflame.

Hos Bio-Pejs.dk ønsker vi at være alles go-to-pejseshop når man søger efter biopejse og tilbehør til biopejse online. Vi arbejder derfor meget målrettet med at udvide vores reach og denne overtagelse er et led i vores strategi om netop dette.

Indoorflame.dk så dagens lys første gang i slutningen af 2011. Den udsprang af det tidligere Frederiksberg Design. Frederiksberg Design var en lille lokal butik, der havde ligget på Falkoner Allé siden 2008. I 2011 skiftede man navn, for at servicere hele landet gennem Indoorflame.dk. Indoorflame.dk var en af Danmarks førende forhandlere, hvilket gør overtagelsen til en værdifuld handling for Bio-Pejs.dk.

Indoorflame.dk handlede både med danske og udenlandske brands og produkterne blev fremvist i et stilrent design, hvilket er noget vi sætter stor pris hos Bio-Pejs.dk. Der blev også leveret prisgaranti på alle pejse, i samme stil som hvad vi hos Bio-Pejs.dk tilbyder vores kunder.

For yderligere information om overtagelsen af Indoorflame.dk, kontakt venligst Bio-Pejs.dk eller CasaDec ApS